gammal dröm!

har kommit på en gammal dröm jag alltid haft.
jag satt och surfade på internet efter att jag gått hem från praktiken vid halv 12=/
är fortfarande inte frisk, jag kände mig skapligt pigg i morse men sen så gick det inte mer.
ska få tid på vårdcentralen imorgon.

aja jag satt iaf och surfade och kom in på en sida som hade en fritidsledarskola som är i spanien.
det innebär att man är där i 4 veckor och har utbildning och sedan om man klarat skolan så har man jobbgaranti inom deras sammarbetspartner, tex, fritidsresor, ving och alla dom.
det vore skit kul att åka iväg på sådant=) det fanns två kurser om året, en i april och en i november.
får se om jag ska anmäla mig till en sådan kurs=) vore lite kul att göra något annat i livet innan man börjar läsa.

vi får se om en gammal dröm blir uppfylld=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0