det är sjukt

jag har gått och blivit sjuk igen!!
va ju sjuk förra veckan blev frisk på lördagen och nu har jag blivit sjuk igen=/
det var väl så att ajg inte var riktigt frisk och så gick jag till praktiken och jobbade och sen blev det ett bakslag på det.

aja igår va det övning med kören inför lucia=) det var roligt, och det kommer bli jättebra =)
vi fick även reda på vem som skulle bli lucia=) jag säger dock inte vem det blev men jag är glad för hennes skull =D

har även lovat filiph att jag ska följa med han ut nästa gång han ska ut, han säger att jag dissat han, men nu har jag lovat att jag ska följa med=) vi hade en rolig kväll senast jag va ute med han så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0