bra helg=)

helgen började med att jag var med angelica i fredags=)
först gick vi på stan och sedan käka på fifflers, sen åkte hon hem , och senare kom tillbaka till stan.
vi tittade på idol finalen, gick till affären och sedan såg en film , mkt prat och skratt var inblandat oxå=)
mycket bra kväll=) det var längesen vi va så det va riktigt kul<3

lördagen mötte jag sara på resecentrum kl 9 för att vi skulle till gbg och handla julklappar=)
oxå en bra dag, men lite krångel påvägen hem med tåget, vi fick stanna i herrljunga i 2 timmar,
jag sara, och två klasskompisar till henne robin och albin gick till en pub och tog en cider medans vi vänta:P
på kvällen sedan åkte jag hem till johan och vi satt och tjöta massor om nyår och så, sen åkte han och hämta sin mamma och stefan i skara vid 11 så då åkte jag hem.

och till sist idag, jag vaknade sent, och då smsa jag ida och sa at jag vaknat, och typ 30 min senare så kom ida till mig=)
vi gick och hämtade min cykel hos johan, sen spela vi kort och såg på film, vid 4 åkte hon och tränna med sin pappa, och nu väntar jag på att hon ska bli klar så ska vi fortsätta se filmen och sedan gå en promenad uppe i råda=)



sakna min pojk<3 ska ringa han ikväll, nu är det inte långt kvar tills jag är hos han <3 =)


    söta små tjejer=)<3      
                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0