1:a december

nu är det bara 23 dagar kvar till julafton =)
fick även min julklapp från jobbet idag, dom delades ut i lördags då vi hade glöggkväll men jag var inte där.

idag har jag vart och praktiserat (påjobbet, sirius) och efter det har jag hjälpt mamma med en power point, pratat med badr på msn massor=) det är hans lediga dag idag och ända chansen för oss att prata på msn. sen har jag även städat på mitt rum.

imorgon börjar dagen med att ha körövning inför lucia på skola, 8-9.20, 11-12.12 sen 13.00 går jag till praktiken och jobbar till 21.00 så det blir lång dag. 

Nu måste jag gå och sova=)

godnatt! kram 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Jag såg att du läser Kenzas blogg. Vad tycker du om den och varför läser du den? :-)

2008-12-03 @ 21:34:38
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0